Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Κολλημένη στην κίνηση

Κόλλησα

Μερικές φορές δεν είναι κακό να κολλάς

Αλλά ούτε και καλό

Ίσως δεν έχει κανένα πρόσημο

Ίσως απλά συμβαίνει

Το φυτό ήδη μαράζωσε

Επειδή του άλλαξα θέση

Φαντάσου εγώ 

Που αλλάζω θέση κάθε τρεις και λίγο

Για να είναι οι άλλοι άνετα για να μη πληγωσω κανέναν για να μη πούνε τίποτα για να μη ζορίσω κάποιον παραπάνω για να μη στενοχωρήσω για να μη χάσω κι αυτά τα λίγα που έχω 

Γιατί δεν είμαι πλούσια, δεν είμαι άνετη εγώ, είμαι πληγωμένη, λέω συνέχεια πράγματα, ζορίζομαι παραπάνω, στενοχωριέμαι εύκολα γιατί χάνω σιγά σιγά κι αυτά τα λίγα που έχω

Άρα η αλλαγή θέσης ίσως να μην είναι σωστή τακτική

εδώ το φυτό το είδες

Κι εγώ πάντα το έλεγε ο συμμαθητής μου στο γυμνάσιο

Είμαι φυτό

Μερικές φορές νιώθω το μεγαλύτερο φυτό που έχει υπάρξει ποτέ

Ξέρω ότι δεν είμαι

Αλλά δεν συναντώ συχνά αντίστοιχα φυτά

Και είναι αυτή η μοναξιά της θέσης

Της θέσης που έλαχε

Και μετά σκέφτομαι ότι δεν είναι αλήθεια τίποτα από όλα αυτά 

Δεν είμαι φυτό

Και μπορώ να κινηθώ

Αλλά μαραζώνω εύκολα σαν το φυτό 

Και πώς να ζήσω έτσι

Κολλημένη στην κίνηση 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου